14 Ocak 2013 Pazartesi

gökte ay 14 BEN dolunay :)

Bazı tarihler vardır başka gelir insana anlamsızca. Ocak 14 benim için öyle. Aslında herhangi bir anlamı olmasa da sevdiğim bir tarih. Önümüzdeki günlerde bu sefer anlamını anlamsızlığıyla yitiren bir gün daha olacak. O zamanda yazarız bir şeyler :)))  Hafta sonu neler yaptınız acaba ??? Ben çok sevdiğim arkadaşlarımla cumartesi akşamı keyifli muhabbetteydim. Dünde sizin için Nişantaşı sokaklarında dolandım durdum. Gerçi terkedilmiş bir şehri andıran bir havası vardı Nişantaşı'nın ... Birkaç butik ziyaretinden sonra kızlarla yemek ve kahve keyfi yaptık. Şöyle bir bakındım da zımbalı kısa botlar, taytlar ve kürklü yelekler baş listede Nişantaşı sokaklarında bayanların listesinde...Leopar yada hayvan desenli taytlar, fiziğine güvenen bayanların pazar günü tarzı olmuş denebilir. Şimdi hadi gelin pazar günlerimize birkaç kombin yapalım :)))













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder